خبرها
2 طرح بزرگ پتروشیمی جهان در ایران راه‌اندازی می‌شود
۲ طرح بزرگ پتروشیمی جهان در ایران راه‌اندازی می‌شود

به گزارش شبکه ایران به نق ازمهر، احمدرضا حیدرنیا اعلام کرد: بزودی پتروشیمی کاویان به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده اتیلن جهان و خط لوله اتیلن غرب راه اندازی می‌شوند. در گفتگو با مهر درباره آخرین وضعیت راه اندازی خط لوله اتیلن غرب به عنوان بزرگترین خط لوله انتقال پتروشیمی جهان، گفت: ظرفیت نهایی خط لوله اتیلن جهان ۲.۵ میلیون تن در سال برآورد می شود.مدیر طرح...
آخرین خبرها در مورد 'آمیلوئید' تعداد: ۱۱ خبر
ماهی ابتلا به آلزایمر را کاهش می‌دهد

تغذیه>توصیه‌ها و آداب -همشهری آنلاین:مصرف ماهی و سایر غذاهای دارای اسیدهای چرب امگا-۳ خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را کاهش می دهد به گزارش مهر، ترکیبات چرب امگا-۳ که با التهاب مقابله می‌کنند می‌توانند سطح پروتئین مربوط به بیماری آلزایمر را در خون...

اخبار مرتبط:
▫ ماهی ابتلا به آلزایمر را کاهش می‌دهد  تابناک  -  سياسي  -  ‏۱۳۹۱/۰۲/۱۶
▫ ماهی ابتلا به آلزایمر را کاهش می‌دهد  سلامت نیوز  -  علمي  -  ‏۱۳۹۱/۰۲/۱۶
▫ هموروئید را بشناسیم  جام جم  -  علمي  -  ‏۱۳۹۱/۰۲/۱۵



مصرف ماهی و سایر غذاهای دارای اسیدهای چرب امگا-۳ خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را کاهش می دهد

به گزارش مهر، ترکیبات چرب امگا-۳ که با التهاب مقابله می‌کنند می‌توانند سطح پروتئین مربوط به بیماری آلزایمر را در خون کاهش دهند.

محققان آمریکایی برای اثبات فرضیه خود روی بیش از ۱۲۰۰ مورد از...

اخبار مرتبط:
▫ ماهی ابتلا به آلزایمر را کاهش می‌دهد  همشهری آنلاین  -  علمي  -  ‏۱۳۹۱/۰۲/۱۶
▫ چه غذایی مانع زوال عقل می‌شود  سلامت نیوز  -  علمي  -  ‏۱۳۹۱/۰۲/۱۶
▫ ماهی ابتلا به آلزایمر را کاهش می‌دهد  سلامت نیوز  -  علمي  -  ‏۱۳۹۱/۰۲/۱۶




سلامت نیوز: مصرف ماهی و سایر غذاهای دارای اسیدهای چرب امگا-۳ خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را کاهش می دهد.

ترکیبات چرب امگا-۳ که با التهاب مقابله می کند می تواند سطح پروتئین مربوط به بیماری آلزایمر را در خون کاهش دهد.

محققان آمریکایی برای اثبات فرضیه خود روی بیش از ۱۲۰۰ مورد...

اخبار مرتبط:
▫ ماهی ابتلا به آلزایمر را کاهش می‌دهد  همشهری آنلاین  -  علمي  -  ‏۱۳۹۱/۰۲/۱۶
▫ ماهی ابتلا به آلزایمر را کاهش می‌دهد  تابناک  -  سياسي  -  ‏۱۳۹۱/۰۲/۱۶
▫ هموروئید را بشناسیم  جام جم  -  علمي  -  ‏۱۳۹۱/۰۲/۱۵


هموروئید را بشناسیم
هموروئید را بشناسیم -  جام جم  -  ۳ هفته پیش

ترکیبات چرب امگا-۳ که با التهاب مقابله می کند می تواند سطح پروتئین مربوط به بیماری آلزایمر را در خون کاهش دهد.محققان آمریکایی برای اثبات فرضیه خود روی بیش از ۱۲۰۰ مورد از افراد بالای ۶۵ سال که به بیماری آلزایمر مبتلا نبوده اند مطالعاتی را انجام داده اند.

از شرکت کنندگان خواسته شد درباره رژیم...

اخبار مرتبط:
▫ ماهی ابتلا به آلزایمر را کاهش می‌دهد  همشهری آنلاین  -  علمي  -  ‏۱۳۹۱/۰۲/۱۶
▫ ماهی ابتلا به آلزایمر را کاهش می‌دهد  تابناک  -  سياسي  -  ‏۱۳۹۱/۰۲/۱۶
▫ ماهی ابتلا به آلزایمر را کاهش می‌دهد  سلامت نیوز  -  علمي  -  ‏۱۳۹۱/۰۲/۱۶


کاهش خطر ابتلا به آلزایمر با ورزش

دکتر «دنیس هد» رییس دانشگاه واشنگتن و همکارانش، افرادی که داری ژن apoe-e۴ بودند و همچنین در مغز خود پروتئین تقویت شده آمیلوئید داشتند را مورد بررسی قرار دادند. آمیلوئیدها پروتئین‌هایی هستند که باعث پیشرفت آلزایمر می‌شوند. به گفته این پژوهشگران زندگی کم‌تحرک و ژن apoe-e۴ باعث افزایش تجمع پروتئین آمیلوئید...





سلامت نیوز: گروهی از دانشمندان آمریکایی دریافتند دارویی که سال‌ها برای مبارزه با سرطان استفاده می‌شد اکنون می‌تواند به امید جدیدی در حذف علائم آلزایمر تبدیل شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، محققان مدرسه پزشکی دانشگاه case western reserve در کلوند کشف کردند یک داروی ضد سرطان موجود...

اخبار مرتبط:
▫ داروی ضد سرطان، امید تازه درمان آلزایمر  پول نیوز  -  اقتصادي  -  ‏۱۳۹۰/۱۱/۲۴
▫ تایید یک داروی جدید برای مقابله با سرطان شایع پوست  سلامت نیوز  -  علمي  -  ‏۱۳۹۰/۱۱/۱۴



گروهی از دانشمندان آمریکایی دریافتند دارویی که سال‌ها برای مبارزه با سرطان استفاده می‌شد اکنون می‌تواند به امید جدیدی در حذف علائم آلزایمر تبدیل شود

به گزارش مهر، محققان مدرسه پزشکی دانشگاه case western reserve در کلوند کشف کردند یک داروی ضد سرطان موجود در بازار قادر است به سرعت علائم بیماری...

اخبار مرتبط:
▫ داروی ضد سرطان، امید تازه درمان آلزایمر  سلامت نیوز  -  علمي  -  ‏۱۳۹۰/۱۱/۲۴


ويتامين d به پيشگيري از آلزايمر كمك مي كند

به گزارش ایرنا، محققان ژاپنی با مطالعه بر روی موش ها متوجه شدند که تزریق ویتامینd موجب بهبود حذف بتا آمیلوئید - تجمع پپتید بتا آمیلوئید در مغز که با بیماری آلزایمر ارتباط دارد - از مغز موش می شود.بر اساس این گزارش، به نظر می رسد که ویتامینd با تنظیم بیان پروتئین از طریق گیرنده ویتامینd و نیز تنظیم سیگنالینگ...



پیش بینی آلزایمر -  ایسکا  -  ۲ سال پیش

به گزارش گروه علمی پژوهشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران ایسکانیوز به نقل از sciencedaily طبق مطالعات جدید افرادی که در معرض خطر ابتلا به آلزایمر هستند می توانند از بروز این بیماری قبل از ظهور علائم غیر طبیعی مغز و یا حتی قبل از تشکیل پلاک آمیلوئید که مشخصه این بیماری است جلوگیری کنند.محققان دانشکده...

اخبار مرتبط:
▫ ماهی ابتلا به آلزایمر را کاهش می‌دهد  تابناک  -  سياسي  -  ‏۱۳۹۱/۰۲/۱۶
▫ ماهی ابتلا به آلزایمر را کاهش می‌دهد  سلامت نیوز  -  علمي  -  ‏۱۳۹۱/۰۲/۱۶
▫ هموروئید را بشناسیم  جام جم  -  علمي  -  ‏۱۳۹۱/۰۲/۱۵



به گزارش گروه علمی پژوهشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران ایسکانیوز به نقل از medicalnewstoday، پروتئین لیپوکسیژناز- ۵ آنزیمی است که در بخشی از مغز که مسئول حافظه در انسان است، تولید می شود و میزان آن با بالا رفتن سن در مغز افزایش می یابد. تولید بالای آن باعث تولید عواملی در مغز می شود که موجب تشکیل...

اخبار مرتبط:
▫ ماهی ابتلا به آلزایمر را کاهش می‌دهد  همشهری آنلاین  -  علمي  -  ‏۱۳۹۱/۰۲/۱۶
▫ ماهی ابتلا به آلزایمر را کاهش می‌دهد  تابناک  -  سياسي  -  ‏۱۳۹۱/۰۲/۱۶
▫ ماهی ابتلا به آلزایمر را کاهش می‌دهد  سلامت نیوز  -  علمي  -  ‏۱۳۹۱/۰۲/۱۶



به گزارش گروه علمی پژوهشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران ایسکانیوز، به نقل از medicalnewstoday، گروهی از عصب شناسان آزمایشگاه کلد اسپرینگ هاربر (CSHL) نقش پروتئین کیناز P۱۳ را در ایجاد بیماری آلزایمر مشخص کردند که پیش از این تصور می کردند این پروتئین عملکرد حفاظتی در برابر این بیماری دارد. تحقیقات صورت...

اخبار مرتبط:
▫ ماهی ابتلا به آلزایمر را کاهش می‌دهد  همشهری آنلاین  -  علمي  -  ‏۱۳۹۱/۰۲/۱۶
▫ ماهی ابتلا به آلزایمر را کاهش می‌دهد  تابناک  -  سياسي  -  ‏۱۳۹۱/۰۲/۱۶
▫ ماهی ابتلا به آلزایمر را کاهش می‌دهد  سلامت نیوز  -  علمي  -  ‏۱۳۹۱/۰۲/۱۶


پربیننده‌ترین اخبار
منابع خبری
جریانهای خبری
نرخ ارز
خبریاب در سایت شما
گروه:
منبع:
وضعیت بازدید