سلامت نیوز : سمیه صمدی در گفتوگو با (ایسنا) منطقه مازندران، اظهار داشت: از آنجایی که افراد معتاد به مواد مخدر بیمار تلقی میشوند و اغلب دچار سوءتغذیه شدید هستند بنابراین رعایت یک رژیم غذایی استاندارد برای کمک به ترک اعتیاد اهمیت فراوانی دارد.وی ادامه داد: مواد مخدر عمل هضم و جذب مواد مغذی را در...
سلامت نیوز :
fdaسازمان غذا و داروی آمریکا، برچسب ادعای سلامت مواد غذایی را که می گوید ۲۵ گرم پروتئین سویا در روز به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی کم چربی و کم کلسترول، ممکن است خطر بیماری های قلبی را کاهش دهد را تایید می کند.
علاوه بر این، تحقیقات نشان داده اند که سویا باعث کاهش...
تغذیه>آشنایی با خواص خوراکیها -همشهری آنلاین:اگر در فکر سوزاندن چربیهای اضافه بدن و کاهش وزن خود بوده و یا در صدد تقویت و یا افزایش عضلات خود هستید، باید بدانید که بدون مصرف پروتئین موفق نخواهید شد. پروتئینها یکی از اصلیترین عوامل تشکیل دهنده...
سلامت نیوز: اگر در فکر سوزاندن چربی های اضافه بدن و کاهش وزن خود هستید و یا در صدد تقویت و یا افزایش عضلات خود می باشید، باید بدانید که بدون مصرف پروتئین موفق نخواهید شد. پروتئین ها یکی از اصلی ترین عوامل تشکیل دهنده ساختار بدن ساختار بدن می باشند و مصرف آنها برای کنترل سوخت و ساز و پروسه های حیاتی...
سلامت نیوز : گیاهخواران بیشتر در معرض خطر عوارض مرتبط با مصرف کم پروتئین هستند، صرفا به این دلیل که فرآورده های حیوانی حاوی بالاترین مقدارپروتئین هستند.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ منابع گیاهی با پروتئین (نخود، عدس، آجیل ها، دانه ها و برنج) دارای پروتئین ناقص هستند...
سلامت نیوز : پژوهشگران دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک آمریکا دریافتند که مصرف غذاهای حاوی امگا ۳ مثل ماهیهای سالمون، تن و ساردین و مرغ و آجیل خطر ابتلا به آلزایمر را کم میکند.پژوهشگران این نتایج را بعد از تحقیقات روی ۱۲۱۹ فرد با میانگین سنی ۶۵ سال بدست آوردند که مبتلا به جنون یا زوال عقل نبودند.به...
تغذیه>توصیهها و آداب -همشهری آنلاین:مصرف ماهی و سایر غذاهای دارای اسیدهای چرب امگا-۳ خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را کاهش می دهد به گزارش مهر، ترکیبات چرب امگا-۳ که با التهاب مقابله میکنند میتوانند سطح پروتئین مربوط به بیماری آلزایمر را در خون...
مصرف ماهی و سایر غذاهای دارای اسیدهای چرب امگا-۳ خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را کاهش می دهد
به گزارش مهر، ترکیبات چرب امگا-۳ که با التهاب مقابله میکنند میتوانند سطح پروتئین مربوط به بیماری آلزایمر را در خون کاهش دهند.
محققان آمریکایی برای اثبات فرضیه خود روی بیش از ۱۲۰۰ مورد از...
سلامت نیوز: مصرف ماهی و سایر غذاهای دارای اسیدهای چرب امگا-۳ خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را کاهش می دهد.
ترکیبات چرب امگا-۳ که با التهاب مقابله می کند می تواند سطح پروتئین مربوط به بیماری آلزایمر را در خون کاهش دهد.
محققان آمریکایی برای اثبات فرضیه خود روی بیش از ۱۲۰۰ مورد...
زنی که بهدلیل اختلاف با شوهرش فرزند دوساله خود را به قتل رسانده بود در جریان بازجوییهای پلیسی جزییات جنایتش را شرح داد.
به گزارش شرق ماموران کلانتری مهرآباد جنوبی روز ۱۲ اردیبهشت از طریق مرکز فوریتهای پلیسی از درگیری بین صاحب یک پروتئینفروشی و زوجی جوان در خیابان قزوین ـ خیابان حکیم جرجانی...
ترکیبات چرب امگا-۳ که با التهاب مقابله می کند می تواند سطح پروتئین مربوط به بیماری آلزایمر را در خون کاهش دهد.محققان آمریکایی برای اثبات فرضیه خود روی بیش از ۱۲۰۰ مورد از افراد بالای ۶۵ سال که به بیماری آلزایمر مبتلا نبوده اند مطالعاتی را انجام داده اند.
از شرکت کنندگان خواسته شد درباره رژیم...
خبرگزاری آریا- مادری که به دلیل شک شوهرش کودک دو ساله خود را خفه کرده بود، دستگیر شد.به گزارش خبرنگار انتظامی آریا، در روز ۱۲ اردیبهشت ماه جاری ماموران کلانتری ۱۱۹ مهرآباد جنوبی از طریق مرکز فوریت۸۲۰۴;های پلیسی از وقوع یک فقره درگیری میان صاحب یک مغازه پروتئین فروشی و یک زن و شوهر جوان در خیابان قزوین...
سلامت نیوز: روسری مادر بی رحم، نفس پسربچه دو ساله را به دلیل شک پدر، برای همیشه قطع کرد.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از جام جم آنلاین از پلیس آگاهی، در تاریخ ۱۲/۰۲/۱۳۹۱ مأموران کلانتری ۱۱۹ مهرآباد جنوبی از طریق مرکز فوریت های پلیسی از وقوع یک فقره درگیری میان صاحب یک مغازه پروتئین فروشی...
کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ مادر جوانی را در پی بروز اختلافات خانوادگی با همسرش، کودک دوسالهاش را با روسری به قتل رسانده بود دستگیر کردند.
به گزارش ایسنا، مأموران کلانتری ۱۱۹ مهرآباد جنوبی در ۱۲اردیبهشت ماه سالجاری از طریق مرکز فوریتهای پلیسی از وقوع یک فقره درگیری میان صاحب یک مغازه...
خبرگزاری آریا- سوپروایزر آموزشی مرکز سوختگی شهیدمطهری با بیان اینکه بیماران دچار سوختگی نیازمند حمایت۸۲۰۴;های تغذیه۸۲۰۴;ای هستند، گفت: این حمایت تغذیه۸۲۰۴;ای نیازمند دانستن وضعیت تغذیه بیمار پیش از سوختگی و وسعت سطح سوختگی است.به گزارش خبرگزاری آریا، پرویز نمازی اظهار کرد: برای افرادی که به سوختگی...
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری، پرویز نمازی اظهار کرد: برای افرادی که به سوختگی بیش از ۵۰ درصد دچار هستند تغذیه با ۲.۵تا ۳ گرم پروتئین /kg /daily توصیه میشود. شیر، تخم مرغ ،آب پنیر، انواع گوشتها، حبوبات، دانه روغنی ذرت، گردو، فندق ، لبنیات و... منابع پروتئینی...
سلامت نیوز : هدایت حسینی، مجری طرح تولید سوسیس غیر گوشتی در گفت و گو با فارس، افزود: در تولید فرآورده سوسیس غیر گوشتی از گوشت استفاده نشده است و به جای آن از پروتئین های خالص سازی شده سویا،پروتئین سودمند شیر و پروتئینهای سفیده تخم مرغ استفاده شده است اما مزه، طعم و شکل آن هیچ تفاوتی با سوسیس گوشتی...
تغذیه>موادغذائی -همشهری آنلاین:متخصصان تغذیه و سلامت در دانشگاه ایلینویز آمریکا میگویند یک رژیم غذایی حاوی پروتئین سویا میتواند به میزان قابل توجهی از تجمع چربی و تری گلیسیریدها در کبد افراد چاق بکاهد. به گزارش ایسنا، این متخصصان حتی دریافتهاند که...
محققان دانشگاه ایلینویز امریکا دریافتهاند که پروتئین سویا به طور قابل توجهی، تجمع چربی و تری گلیسیرید را در کبد افراد چاق کاهش میدهد.چاقی عامل اصلی در به وجود آمدن بیماری کبد چرب است که در نهایت باعث نارسایی کبدی میشود. دکتر «hong chen» در این باره میگوید: متابولیسم چربی در کبد صورت میگیرد. در افراد...
به گزارش روز جمعه جام جم آنلاین به نقل از ساینس دیلی، محققان دانشگاه بریستول دریافتند، این پروتئین که «sumo» نام دارد، انتقال اطلاعات بین سلول های عصبی را در مغز تنظیم می کند.
این پژوهشگران می گویند این کشف می تواند به ارائه درمان های جدیدی برای سکته مغزی و صرع منجر شود.
به گفته این پژوهشگران،...